diumenge, 14 de novembre del 2010

El món és molt divers. Ideològicament, culturalment, artísticament... però la immensitat de la natura és una cosa que cal observar, de la qual cal aprendre. La meva voluntat com a persona és obrir els ulls i descobrir que hi ha moltes maneres de viure, que tot el que ens envolta té la seva particular forma de estar allà on ho trobem...

Vull transmetre aquesta immensitat de la qual parlo, vull expressar que les criatures que poblen el planeta Terra han de ser escoltades, i nosaltres com a humans hem d'aprendre'n d'elles. Gaudeixo de la descoberta de éssers que ni m'imaginaria, que em fan flipar, i per això escriuré sobre ells en la mesura que pugui.

http://www.croniquesdunaplanaria.blogspot.com/

inicio aquest nou blog per a escriure, un o dos cops per setmana, sobre allò que trobo que m'agrada o em crida l'atenció, per transmetre-ho a qui li interessi conèixer la natura

Andreu

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada